23.4.20

DÍA DO LIBRO 2020: O MEU LIBRO FAVORITO

Bo día navegantes!

Son Espiñeiriña. Supoño que xa saberedes que eu sigo tamén de cuarentena na miña casa, a biblioteca, e non sei nada de vós, polo que me alegro moito de que aceptárades a miña proposta de ensinarme o voso libro preferido. En consecuencia, tereinos moi en conta como recomendacións lectoras e prestarei atención a aqueles que non teñamos aínda na nosa biblio de cara a valorar a súa adquisición, co fin de que outros nenos e nenas poidan desfrutar desas lecturas que tanto vos gustan.

Velaquí vos deixo a video-montaxe titulada: O MEU LIBRO FAVORITO!


Como me gusta ver que desfrutades lendo e compartindo cos demais as vosas lecturas favoritas! Sodes xeniais!

Tamén quero compartir con vós unha sesión moi especial de contacontos:


Anímovos a que lle deades a "gústame 👍" en Youtube, se queredes que compartan con nós contacontos tan estupendos coma este! 😀

Graciñas familia por colaborar con nós! 
Dá gusto formar parte dunha comunidade educativa tan entregada.

Un saúdo e moito ánimo!
Deica pronto!


No hay comentarios:

Publicar un comentario